O projektu
25. 11. - 13. 06. 2025
Nominace
Příjem nominací vážených českých podnikatelů od veřejnosti prostřednictvím on-line nominačního formuláře.
14. 06. - 31. 08. 2025
Zpracování nominací
Oslovení nominovaných, příprava medailonků účastníků projektu.
01. 09. - 13. 09. 2025
Hlasování veřejnosti a hodnocení odborné poroty
Hlasování veřejnosti v kategorii Osobnost Český Goodwill 2025 a volba odborné poroty v ostatních kategoriích.
23. 10. 2025
Slavnostní galavečer
13. galavečer spojený s předáváním firmových oscarů.
Od roku 2013 udělujeme Firmové Oscary - oceňujeme firmy, kterých si lidé váží!
Pokud máte ve svém okolí podnikatele nebo společnost, kterých si vážíte pro jejich odpovědný přístup k podnikání, férové jednání se zaměstnanci, zákazníky nebo dodavateli, či etický přístup k nejširšímu okolí firmy, můžete jim veřejně vyjádřit vaše uznání a ocenit jejich poctivou práci prostřednictvím nominace na ocenění Český Goodwill.
Nominujte i vy podnikatele a firmu, kterých si vážíte za jejich odpovědný a společnosti přínosný způsob podnikání!
Ke stažení
Ambasadoři
Cíl projektu
- Upozornit širokou veřejnost na to, že podnikatel nerovná se podvodník, lhář a parazit, ale naopak, že podnikatelé jsou, vzhledem k náročnosti podnikání, nositeli důležitých etických hodnot a morálních kvalit, které se ze společnosti stále více vytrácejí a je potřeba si je připomínat
- Ocenit poctivou práci a odpovědný přístup k okolí podniku v rámci jeho podnikatelských aktivit
- Vyzdvihnout tradiční morální hodnoty
- Motivovat širokou veřejnost k pozitivnímu myšlení
- Podpořit podnikatelského ducha, podnikatele a společnosti působící v České republice
- Vybudovat aktivní platformu pro sdílení know-how a networking
- Zprostředkovat výměnu zkušeností, které zdůrazní, že cesta odpovědného podnikání je tím správný směrem k udržitelnému rozvoji a prosperitě jednotlivců, regionů i celé ČR
- Posilovat pozitivní vnímání značky a image společností, které se do projektu zapojí, v kontextu společenské odpovědnosti
Ocenění Český Goodwill se v HPCG zrodilo v roce 2012, kdy v ČR vrcholila ekonomická a morální krize. Chtěli jsme pomoci české veřejnosti uvědomit si, že poctiví podnikatelé a firmy působící v Česku jsou páteří ekonomiky a vzory, které jsou hodné následování. Těší mě, že po 11 letech své existence se ocenění pro firmy, kterých si lidé váží, těší takové přízni veřejnosti, na jejíchž nominacích a hlasování je založený. Vzrůstající prestiž je pro nás motivací každý ročník projekt neustále rozvíjet. Mimo mnoha dalších úspěchů jsem hrdá na Klub Partner Český Goodwill, kde se setkávají všichni firmoví oscaři.
Ing. Lenka Hlavatá, MBA
zakladatelka projektu
Cílem kategorie je vyzdvihnout osobnost nebo firmu a instituci, která svými marketingovými aktivitami výrazně pomohla rozvoji vlastní firmy, nebo svým přesahem výrazně ovlivnila vývoj marketingu a komunikačních aktivit v obecné rovině. Nominováni mohou být jak zástupci organizací, které zastávají vedoucí marketingovou pozici nebo na marketing organizace mají přímý vliv.
Lenka Hlavatá
managing partner HPCG, autorka ocenění
Předsedkyně poroty
Petr Hlavatý
zakládají partner HPCG, spoluautor ocenění
Člen poroty
Jan Smola
CEO Heluz Group, zlatý partner
Člen poroty
Martin Palička
předseda představenstva Etnetera Core, stříbrný partner
Člen poroty
Edit Bílková
Barvy Framar, ambasadorka projektu Český Goodwill
Členka poroty
Zbyněk Tihelka
jednatel WALMAG MAGNETICS
Člen poroty
Petr Uchytil
ředitel produktu a marketingu Media Marketing Services
Člen poroty
Jiří Vavřík
auditor a CSR koordinátor TÜV SÜD Czech
Auditor projektu